عدالت

دانلود کتب حقوقی و مقالات و فایل های صوتی حقوقی

عدالت

دانلود کتب حقوقی و مقالات و فایل های صوتی حقوقی

مجموعه سوالات و نکات آزمون های آزمایشی وکالت

مجموعه سوالات و نکات آزمون های آزمایشی وکالت



با فرمت PDF



نظرات 37 + ارسال نظر
مریم دوشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:32 ب.ظ

سلام، اگه کسی نمونه سوالات آزمایشی داد آفرین 1394 رو داره لطفا برام ایمیل کنه منم نمونه سوالات دادآفرین 1393 رو براش ایمیل می کنم
LAW.GHANOON@GMAIL.COM

مجتبی پنج‌شنبه 20 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 04:11 ب.ظ

با سلام
ببخشید درباره سوال ۱۰۷ وکالت توضیح میخواستم.میخواستم ب‍‍‍‍‍دونم مگه ماده ۱۵۰ ابتدای ماده را به صورت مطلق منوط به موافقت رییس کل دادگستری استان نکرده{هم ۱-کنترل ارتباطات مخابراتی که شامل مکالمات و غیر مکالمات و تلفنی و غیر تلفنی میشود.۲-افراد را هم به صورت مطلق گفته که اونم شامل افراد عادی و مقامات ۳۰۷ و مقامات ۳۰۸ میشود}اخر ماده هم فقط کنترل مکالمات تلفنی اشخاص۳۰۷ را منوط به تایید رییس قوه قضاییه کرده پس باید در غیر این یک مورد به اطلاق ابتدای ماده رجوع کنیم که میشه جز اختیارات رییس کل دادگستری استان

ehsan سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:20 ب.ظ

سلام خواهش می کنم اگر کسی این نکات را دانلود کرده برای من ایمیل کنه واقعا لازم دارم
ehsan2622@yahoo.com

حامد دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:38 ق.ظ

سلام دوستان
ممنون میشم اگر کسی سوالات دادافرین رو دانلود کرده برا من ارسال کنه خیلی لازمشون دارم.
اگر کسی ارسال کرد در عوض من هم نکات کلیدی ازمونهای امسال دادافرین رو در اختیارش قرار میدم.متشکر
h_ahmadvand2004@yahoo.com

نرگس چهارشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:53 ق.ظ

سلام خواهش می کنم اگر کسی این نکات را دانلود کرده برای من ایمیل کنه واقعا لازم دارم نمی دونم چی کار کنم

طیبه دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:58 ب.ظ

سلام من عضو هستم ولی برام عکس و ساکس و... ارسال نشده چرا

لیلا سه‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:20 ق.ظ

دوستان سلام. شما قبلا این نکات ونمونه سوالاتو دانلود کردید حداقل برای سال 90 یا چیز دیگه به درد ازمون بخوره دارید به من هم میدین. برام میل کنید. خواهش میکنم.متاسفانه از روی سایت برداشتن. ایمیلم lila_abedi@yahoo.com

مجید چهارشنبه 1 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:28 ب.ظ

خواهشن فایل صوتی و جزوات دادافرین رو بزارید برا ما که امکان رفتن به موسسات رو نداریم چیکار کنیم برای ما که پول نداریم برای ما که محروم هستیم برای ما که روستا زاده هستیم برای ما که اشک چشم و آه و حسرت به جای ما باش یه لحظه فق یک لحظه خودنو جای من تصور کن تنها دلخوشیمون همین اینترنت شاید 4 تا مطلب توش پیدا بشه ما هم بتونیم رقابت کنیم چی هست آه آه آه ....
با تشکر

سعید جمعه 26 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:51 ق.ظ

سلام برادر .
خدا قوت
خواهشا اگه نکات ازمون وکالت سال 91 این موسسه رو گیر آوردی ، بذارید .
میگم حالا اگه نشد یا اجازه نمیده بذارید ،محبت بکنید شما زا اونا بخرید به ما بفروشید تا از لحاظ شرعی هم اشکال پیدا نکنه .
خواهشا منو در جریان بذارید . اگه خواستید این پست منو نذارید ولی از طریق ایمیل در جریان بذارید . به تشکر

قخغش چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:50 ب.ظ

salam chera soalat danlod nemishe

niloofar جمعه 23 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:59 ب.ظ

salam
bebakhshid azmunha az 7 ta 17 DL nashod, mishe bi zahmat linkesho baram mail konin?
mishe bi zahmat jozveye dr. shahbaziam ke dl nmishe bakhshe dovomesh baram mail konin linkesho?

گمنام پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:27 ب.ظ

سلام آقا ممنون به خاطر جزوه ساولانی هر چند دیر ما را از این موضوع آگاه کردید ولی یه انتقاد از من داشته باشید خواهشاً یه جزوه ای مثل جزای ساولانی یا همین شهبازی که الان توی وبلاگ گذاشتین یا کامل بزارید یعنی یکجا یا ، اگه فقط یه بخشی رو دارید عنوان بدید من فقط تا این جاشو دارم. الان مثلاً داستان جزای ساولانی دیگه تموم شد ولی خواهشاً اگه انتقاد پذیر هستی این نظرات رو بهش عنایت داشته باشید. الان جنابعالی دوباره همین داستان رو توی مدنی شهبازی هم تکرار می کنید، که به نظر من ونظرات دوستان رو دارم می خونم همه منتظر ادامه هستن. پس خواهشاً در جهت بهبود وبلاگ که کاملاً حقوقی است به این نظرات و انتقادات عنایت داشته باشید.

[ بدون نام ] جمعه 9 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 05:16 ب.ظ

عزیزم نتونستم دانلود کنم لطفا راهنماییم کنید.
تشکر

ترسا شنبه 3 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:21 ق.ظ

سلام مجدد
ببخشید تورو خدا شرمنده میخواستم بگم اگه ممکنه آزمون شماره 17 یا شماره 3 جامع رو قرار بدین.
اگه براتون مقدور هست آزمونهای آزمایشی سالهای قبل موسسه دادآفرین یا آزمونهای آزمایشی سایر موسسات رو قرار بدید.
سپاسگذارم

پریسا جمعه 2 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:59 ب.ظ

سلام. ما دوستت داریم. خیلی ماهی!

محمد شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:27 ق.ظ

خیلی خوب بود متشکرم

ترسا چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:38 ق.ظ

سلام مجدد
من مشتری ثابت وبلاگ شما شدم هر روز صبح و عصر به وبلاگ سر میزنم و از مطالب مفیدی که شما قرار میدید استفاده میکنم و بابت زحماتتون مجددا سپاسگزارم.
در آخر یه خواهش اگه امکان داره آزمون جامع شماره 2 و 3 یا شماره شانزده و هفده رو قرار بدید.متشکرم

n.p چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:17 ق.ظ

خیلی عالی بود،مرسی

محمد شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:52 ب.ظ

سلام شماره 15 گفتی آپلود کردی ولی من شماره 15 نمیبینم؟

ترسا یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:59 ب.ظ

ببخشید از نکات شماره 2 و از سوالات شماره 7 به بعد فکر کنم مشکل دارن
خواهشا یه بار دیگه چک کنید

درست شد

ترسا یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:49 ب.ظ

مجددا سلام
ببخشید تورو خدا شرمنده
فایل دانلود سوالات فکر کنم مشکل داشته باشه چون زمانی که کلیک میکنم واسه دانلود آزمون شماره 7 به بعد پیام صفحه مورد نظر یافت نشد میاد لطف کنید چک کنید
از جسارت خودم معذرت میخوام و از لطف شما صمیمانه تشکر میکنم.

درست شد

مهسا سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:18 ب.ظ

وا چرا طلب کار نباشم خب راست می گم دیگه قول داده بودین که به زودی درست می شه .درسته یه سری کار های خوب تر از شما دیدیم ولی تا این حد نسبت به این پست ات من خسته نشدم.
جناب رادین شاید یکی دوست داشته باشه فقط فایل صوتی گوش کنه ولی من و شاید خیلی های دیگه دوست داشته باشیم تست بزنیم. شاید من از فایل صوتی دکتر آموخته خوشم نیاد ولی یکی دیگه شاید خوشش بیاد. مال اون تموم شده همه فایل هاشو گذاشتی ولی مال این پست رو با وجود اینکه قبل از اون هم گذاشته بودی به اتمام نرسوندی.
مگه طلب کاری فقط به این معنیه که کسی از کسی پولی رو بخواد؟ من طلب کارم بخاطر قولت.

خوب حتما در دسترسم نیست که قرار بدم

مهسا سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:14 ق.ظ

سلام خداوکیلی اصلاً انگار نه انگار میدونی چند وقته قول دادی که ادامه سوالات و آزمون های دادآفرین رو بزاری که اصلاً نزاشتی نه اصلاً میدونی چند ماههههههههههه. از دست شما خسته شدم یکی بخاطر بد قولی هات و دیگری بخاطر جواب ندادن هات.
بس کنین دیگه یه قولی که می دین عملی کنین دیگه. خداوکیلی ببین تو این پست چندین نفر نظر دادن و پیام گذاشتن جواب هیشکی رو ندادی والله خسته شدم از بس جواب من و دوستان رو نمی دی.

شما چرا طلب کارانه حرف می زنید

ترسا دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:03 ق.ظ

سلام دوست عزیز
بابت نکات و آزمونهای آزمایشی از شما بسیار سپاسگذارم
فقط اگه میشه لطف کنید و بقیه آزمونها از شماره 6 به بعد رو هم قرار دهید......
انشاالله که هرچی از خدا بخواید بهتون بده
بازم متشکرم

مجتبی سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:59 ق.ظ http://mojtaba68f@yahoo.com

سلام. از شما به خاطر مطالب بسیار مفید و خوب وبلاگ ممنونم و دست شما را از راه دور میفشارم.
آزمون های داد افرین ۱۸ مرحله هستند اگر امکان داره بقه رو هم قرار بدید و مقدور باشه جزوات دیگه رو غیر از جزا هم قرار بدید

داد یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:25 ب.ظ

سلام از وبلاگ خوبتون ممنونم و سوالای دادآفرین خیلی خوب بود ولی چرا بدون ادامه اس و آزمونهای دیگرش نمیاد؟

پازکی پنج‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:57 ب.ظ

سلام
آزمون ها رو که می فرستی بطور کامل؟ فکر کنم چند تایی مونده !!!!
خیلی وقته بهش سر نزدی؟

محمد نظری پنج‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:51 ب.ظ

سلام خیلی ممنوناز بابت سوالات و نکات دادآفرین را آپدیت کردید

unic0o دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:55 ب.ظ

سلام
فایل 2 نکات رو براتون اپ کرده بودم ، گرفتید؟

سلام
بله گرفتم اما متاسفانه آزمون وکالت 87 بود
و این ازمون مطابق آزمون 3 وکالت 90 هست بنابراین انرا جایگزین نکردم
با سپاس از این که به فکر وبلاگ بودی
اگر ازمون های سال 87 و غیره را در قالب پی دی اف داری برام ارسال کن
مرسی

مریم مرتضوی شنبه 17 دی‌ماه سال 1390 ساعت 04:33 ق.ظ

رادین جان ممنون
فایل 1 و 2 ناقصه
خدانگهدارت

محمد پنج‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:19 ب.ظ

سلام متشکر از سوالات و نکات آزمون دادآفرین ولی فایل دومی قابل دانلود نبود خواهشمندم پیگیری کنید

محمد پنج‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:56 ب.ظ

فایل صوتی خیلی عالی بود اگر میتونید تمام صوت استاد ها آزاد قم هم بذارید

علیرضا دوشنبه 5 دی‌ماه سال 1390 ساعت 04:39 ق.ظ

سلام بسیار عالی بود
خسته نباشید
ممنون

مصطفی یکشنبه 4 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:10 ب.ظ

عالی بود

بسیار ممنون

hilda جمعه 2 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:33 ق.ظ http://http:/hilda.1384@yahoo.com

عالی بود ممنون

رنگین کمان سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:02 ب.ظ http://ranginkaman5.blogfa.com

با سلام و تشکر از مطالب خوب و مفید ویلاگ شما .

نکات آزمون موسسه دادافرین واقعا عالی بود .
فقط نکات دومین آزمونش قابل دانلود نبود .
از فایل های صوتی هم استفاده کردم .

ممنون از زحمات شما .
یا علی


ماریا سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:35 ب.ظ

اولی و دومی وشکل دارن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد