عدالت

دانلود کتب حقوقی و مقالات و فایل های صوتی حقوقی

عدالت

دانلود کتب حقوقی و مقالات و فایل های صوتی حقوقی

صوت رمان جنایی فراری اثر جی ام دیلارد


صوت رمان جنایی فراری 

نویسنده: جی ام دیلارد

قالب: نمایشی


پزشکی متهم به قتل می‌شود و برای اثبات بی‌گناهی خویش به مبارزه برمی‌خیزد... .
دکتر «ریچارد کیمبل»، جراح معروف شیکاگو، متوجه می‌شود که همسرش، هلن، به طرز فجیعی در خانه‌ی خود به قتل رسیده است. پلیس کیمبل را پیدا کرده و او را به قتل متهم می‌کند. سپس کیمبل (بدون دلیل موجه) محاکمه و مجرم شناخته شده و به اعدام محکوم می‌شود. با این حال، در راه زندان، وسیله‌ی نقلیه کیمبل تصادف می‌کند و کیمبل فرار می‌کند.
معاون پلیس، ساموئل جرارد، از شیکاگو مسئولیت تعقیب کیمبل را بر عهده می‌گیرد. در همین حال، کیمبل تحقیقات خود را انجام می‌دهد تا بفهمد که واقعاً چه کسی همسرش را کشته است و جرارد و گروهش را نیز به این کار بکشاند.

* درباره‌ی کتاب:
از روی کتاب فراری در سال ۱۹۹۳ یک فیلم هیجان‌انگیز آمریکایی به کارگردانی «اندرو دیویس» و بازی «هریسون فورد» و «تامی لی جونز» ساخته شد. این فیلم یکی از بهترین و پرفروش‌ترین فیلم‌های اکشن (پرحادثه) دهه‌ی ۱۹۹۰ شناخته می‌شود.

* درباره‌ی نویسنده:
«ژان کالوگریدیس» که با نام مستعار «جی. ام. دیلارد» نیز شناخته می‌شود، نویسنده‌ی داستان‌های تاریخی، علمی و ترسناک است. وی در سال ۱۹۵۴ در فلوریدا متولد شد و در دانشگاه فلوریدای جنوبی تحصیل کرد و ابتدا لیسانس زبان روسی و سپس کارشناسی ارشد زبان‌شناسی گرفت. او پس از کالج به تدریس زبان انگلیسی در دانشگاه آمریکایی واشنگتن دی سی مشغول شد و سپس به ساحل غربی نقل مکان کرد.
 
ادامه مطلب ...