عدالت

دانلود کتب حقوقی و مقالات و فایل های صوتی حقوقی

عدالت

دانلود کتب حقوقی و مقالات و فایل های صوتی حقوقی

کارگاه حقوق مالکیت(مدنی 2)_استاد امیرحسین رزاززاده

کارگاه حقوق مالکیت(مدنی 2)  استاد امیرحسین رزاززاده    سال تهیه:1399


کارگاه حقوق مالکیت(مدنی 2)

استاد امیرحسین رزاززاده


سال تهیه:1399


با فرمت mp3
 





نظرات 61 + ارسال نظر
مریم پنج‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1398 ساعت 02:08 ق.ظ

سلام
من از مدیریت این سایت کمال تشکر را دارم.و خیلی خوشحالم از اینکه این سایت موجود است .ولی چرا همه گفتگوها مربوط به سال 90 می باشد؟؟
به هر بازم ممنون . از شما خواهش میکنم تدریس ایین دادرسی مدنی استادمحبی را روی سایت بگذارید.

سوزی چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 02:50 ق.ظ

سلاموفق نمیشم دانلود کنم میشه راهنماییم کنید

نیلیا پنج‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 04:04 ق.ظ

ما استفاده میکنیم و انشالله به لطف خدا قطعا تو ازمون های مختلف آدم رو صدرصد که نه پانصد درصد میزنیم
ذکات علم نشر اونه ....پس به نظر من نیازی به اجازه از استاد محترم نیست البته از ایشون صمیمانه تشکر میکنم...
و به ریش کسایی که نمیخوان دیگران این فایل رو استفاده کنن و الکی حرام و حلال میکنن میخندیدم و به مدیریت محترم وبلاگ میگیم اقا دمت گرررررررررررررررررررررررم
ما رفتیم که با خیال راحت گوش بدیم ...که در راه علم این جور حرفا مجاز نیست

بابک زارعی پنج‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 11:58 ق.ظ

سلام . سال نو بر شما مبارک .
هر جور از زحماتی که میکشید تشکر کنم باز هم کفایت نمیکنه فقط امیدوارم سالم و تندرست باشید .

کلاهون سه‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 06:00 ب.ظ

سلام لطفا جزوه کامل استاد محبی نیا رو تو درس مدنی بزارید تا بتونیم استفاده کنیم.یا بگید از کجا میشه پیداش کرد

امین پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 05:53 ب.ظ

با سلام تشکر از سایتتون خیلی متشکر نوکر تونم
تقاضای عاجزانه دارم که اگه می تونید این فایل صوتی استاد محبی نیا تودرس تجارت رو برام ایمیل کنید یا لطف کنید بزارید تو سایت خودم بردارم

سلام بنده درس تجارت استاد محبی نیا را ندارم

بهرام پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 06:38 ب.ظ

با سلام
فایلهای مدنی دانلود نمیشه میگه صفحه مورد نظر یافت نشد اگه امکانداره یا مشکل رو برطرف کنین یا ایمیل بنمائید
با تشکرbalibaigi@yahoo.com

tabasom یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:12 ق.ظ

با سلام.فایل صوتی آ.د.م آقای محبی نیا فقط تا دقیقه 7 اجرا میشه ممکنه بررسی کنید.البته این مشکل در کل 22 جلسه وجود داره.
با سپاس

عبدی یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:58 ق.ظ

سلام نمیتونم فایل های صوتی رو دانلود کنم خواهش میکنم کمکم کنید

کاربر چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:29 ق.ظ

سلام
ممنون از فایل صوتی آ د م
به نظر شما بین جلسه دوم و سوم چیزی جا نیفتاده؟ از مبحث صلاحیت در پایان جلسه دوم به موارد صلاحیت دیوان عالی کشور می پره ؟ لطفا راهنمایی فرمایید
متشکرم
۹۱/۹/۲۲

شیما پنج‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:26 ب.ظ

سلام
ممنون میشم اگه منابع مورد نیاز برای مصاحبه ی دکترا هر دانشگاه رو تو سایت قرار بدید بسیار ممنون میشم
خواهش میکنم تقاضام رو بی پاسخ نگذارید و ما رو تو این آزمون یاری کنید ممنون

سلام در حال حاضر منابع مصاحبه در دسترس نیست

میثم جمعه 19 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 05:07 ب.ظ

سلام برای چیزی که دانلود نمیشه توی سایت میزارید مارو گیر آورید

علیرضا یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:12 ق.ظ

سلام و خسته نباشید
واقعا کارتون عالی و بی نظیر است اگه بتونین فایلهای صوتی حقوق تجارت و متون فقه را از استاد بزرگوار محبی نیا گیر بیارین و در سایتتون بگذارین دیگه جای هیج سخنی نیست
ممنون و متشکر از لطف بینهایت شما دوست بزرگوار

محمدرضا جمعه 7 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:33 ب.ظ

با سلام و خسته نباشید خدمت شما اقا رادین عزیز
ممنون از زحمات شما بابت تلاش در جمع اوری فایل های صوتی و جزوات حقوقی
در خواست ما این که بعضی از فایل های صوتی و جزوه های شما قابل دانلود نیست چه طور میتونیم انها را دانلود کنیم

niloofar جمعه 7 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 05:06 ب.ظ

salam
man in do ta file-e soti ro mikham ke male madanio ayin dadresie madani hast...... khahesh mikonammmmmmmmm :( :( :( :(
Bindweed12221@yahoo.com

قربانی جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:22 ب.ظ

سلام
با عرض پوزش برای مزاحمت دوباره
همینطور که در پیام قبلی گفته بودم
واقعا عالی بود دوباره از شما درخواست
می کنم لطفا برام فایل دادرسی مدنی
رو بفرستید خیلی برام مهمه که داشته
باشم منتظرم

سلام به دوست خوبم
اپلود کردن این فایل ها در ایمیل کاری مشکل و نشدنی هست شما می توانید به وسیله پیلتر شکن انها را دانلود کنید ادرس سلیت پلتر شکن
http://radinblog4.blogsky.com/ هست

قربانی چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:06 ب.ظ

سلام
سایت فیلتر شده متاسفانه من ۲ جلسه رو دانلود کردم
گفتم امتحانش کنم خوب بود بقیه رو بگیرم متاسفانه
وقت نکردم حالا که رفتم فیلتر شده
عالی بود دست شما درد نکنه
لطفا در صورت امکان برام ایمیل کنید
ممنون از شما
galoni55@yahoo.com

j سه‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:08 ب.ظ

با سلام .دوستان عزیز من میخواستم دانلود کنم اما فکر کنم فیلتر شده دانلود نمیشه
از هر کسی که دانلود کرده خواهش میکنم و تقاضای عاجزانه... دارم که فایل های مدنی و ایین دادرسی مدنی را که دانلود کرده به ایمیل من بفرسته ان شاآلله اجر و پاداش این محبت روزی بهش برسه
j.doraghi@yahoo.com

[ بدون نام ] سه‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:15 ب.ظ

آیین دادرسی مدنی محبی نیا دانلود نمیشه فکر کنم فیلتر شده اگر کسی که دانلود کرده به ایمیل بنده بفرسته لطف بزرگی به بنده انجا میده و قول میدم همیشه دعاش کنم ...
j.doraghi@yahoo.com

حامد شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:15 ب.ظ

سلام دوباره.اولا خیلی ماهی با مطالب سایتت.از صبح دارم میخونمشون و به دوستامم معرفیش کردم.ولی مشکل آیین دادرسی حل نشده.فایل رو پخش میکنه ولی بعد مثلا 5 دقیقه یهو صدا میره انگار صدا پاک شده باشه.آقاایی کن و یه چک بکن
ایشالا سربلند باشی عزییییییییییز

سلام مشکل از نرم افزار شماست

حامد شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:44 ب.ظ

سلام .ممنون از سایتتون.من یه مشکلی دارم.فایل استاد رو دانلود میکنم و اوایلش پخش میشه ولی بعد چند دقیقه صدا قطع میشه و یدفه میپره جلو و دوباره قطع و وصل میشه.اگر ممکنه راهنماییم کنید.مشکل از فایلاس؟

سلام به شما
فایل ها مشکلی ندارند
برای پخش فایلها نرم افزار زیر را دانلود کنید
http://www.asandownload.com/software/entry/438/

سلام جمعه 13 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:03 ب.ظ

سلام یه سوال داشتم. خواهش می کنم بهم سریع جواب بدید.ممنون
فایل صوتی مدنی محبی نیا که واسه دانلود گذاشتین واسه کل جلسات مدنی ایشون هست؟ وآیا جدیده یا واسه خیلی سال پیشه؟با همین فایل هم میشه هنوز هم ۱۰۰زد؟
خواهش می کنم نگید نمی دونم حداقل هز کسی که می دونه بپرسید
ممنون

سلام به شما این فایل ها برای 2 سال پیش هستند و تقریبا کل هستند

mb سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:43 ق.ظ http://yahoomail.com

باسلام به مدیر وبلا گ لطفا مرا راهنمایی کنید فایل ایین دادرسی را دانلود کنم 20 روز است که تلاش ام بی فایده بوده اگه کمکم کنید ممنون می شم.

فایل ها هیج مشکلی ندارند کامپیوتر شما مشکل داره

ماهرخ سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:12 ب.ظ http://yahoomail.com

باسلام اقای رادین اگر برای شما مقدور مرا راهنمایی کنید چگونه می توانم فایل ها را دانلود کنم ممنون ایا پولی هست یارایگان باتشکر ازشما

حسینی چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:18 ب.ظ

سلام
آیا فایلها پاک شده اند؟ چون من لینکی برای دانلود نمییبینم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:24 ق.ظ

زنده باد.
با سپاس از جناب آقای رادین
واقعا محبت می کنید دست فقرا رو می گیرید.
فقرای مالی و علمی

ناصر سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:14 ق.ظ

سلام آقای رادین واقعامن هر روز دعاتون میکنم بابت این فایلهایی که میذارید. خیلی آقایییی.
یه سوال؟ استاد محبی نیا تابستون کرج کلاس داره؟ آخه فایلهای صوتیش عالی بود. برا تجارت و جزا میخام برم کلاسشون. اگه یه اطلاعی بدین ممنون میشم. مرسی

سلام به شما
ممنون از نظرت
متاسفانه اطلاعی در این خصوص ندارم

فرشید سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:39 ب.ظ

سلام دادرسی مدنی دانلود نمیشه.فایلهای اخر دانلود تمیشه.لطفا کمک کنید خیلی بهشون نیاز دارم خیلی.ممنون

به خاطر ترافیک سایت است
در روز دیگر امتحان کنید

پ جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:29 ق.ظ

درود
ضمن عرض سلام . خسته نباشید به دوست عزیز جناب رادین و با عرض تبریک به مناسبت سال نو ایشالله در این سال موفقیتت رو جشن بگیریم.
من واقعاً برای خانم مهسامتاسفم چون خیلی دیگه زیاده روی کردن توی حرف زدناشون . مدیریت وبلاگ رو مقصر دونستن، در صورتی که من از خود مدیریت وبلاگ اجازه گرفتم که با استاد حرف بزنم و از ایشون هم اجازه گرفتم و متعاقباً هم به دوست عزیز جناب رادین اعلام کردم که بی صبرانه ایشون هم منت گذاشتند روی ما و فایل ها رو مجدداً آپلود کردند که دوستان هم ازش استفاده دارن می کنن و همه هم راضی اند و استاد هم راضی است که ایشالله خدا هم از ایشون راضی باشه . دیگه به قول جناب رادین چرا مته رو خشخاش می زارید و بحث رو تموم نمی کنید.فکر کنم از بحث بازی خوشتون میاد .

مهسا دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:19 ب.ظ

سلام آقا وحید واقعا خیلی آقایید
از اینکه حداقل یکی به سوال من پاسخ داد خیلی خوشحالم واز شما بسیار متشکرم

شاید توکلاس ایشون شرکت نکنم ولی اون موقع یه سری سوال داشتم خواستم از خود استاد بپرسم که مدیر سایت منو پیجوندن وبا حرفاشون خیلی ناراحتم کردن
ولی نگران درس تجارت و فقه بودم فکر کردم شاید استاد بتونن خیلی خوب راهنماییم کنند
وشما با این کارتون مرا م ومعرفتتون رو نشون دادید
خدا خیر دنیا وآخرت رو بهتون بده بازم متشکرم

وحید دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:58 ق.ظ http://www.turkmenstudents.com/

مهسا خانم و دوست دلشکسته ام
سلام

اگه دنبال استاد محبی نیا هستید اینم مشخصاتش
سامان محبی نیا 2747859 تلفن تماس
09122976561 تلفن همراه

ادرس: طالقانی جنوبی - نرسیده به 7تیر - ساختمان مهدی - طبقه اول
به امید رهایی ترکمن صحرای عزیزم از (بندرترکمن تا شمال خراسان)

دوست دل شکسته یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:15 ب.ظ

واقعا که!!!!!!!!!!!!
من به خاطر یه موضوع دیگه با ایشون کار داشتم نه به خاطر فایل صوتی
می خواستم از کلاسای دیگشون ومحل تدریسشون مطلع شم
فکر کردین نمی فهمم هی دارید منو می پیجونید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هرچی محترمانه باشما صحبت می کنم شما بدتر می کنید
این حرفتون هم قبول ندارم که گفتین اگر مشکلی بود من این فایل ها در وبلاگ نمی گذاشتم
در حالیکه بعد از گفتن من تازه از ایشون پرسیدین
اصلا هم اخلاق خوبی ندارین
دیگه هم لازم نیس جواب منوبدید
این آخرین بارم بود که ازتون سوال پرسیدم
اگه لازم نداشتم دیگه به سایتتون هم مراجعه نمی کردم
آقای قربانی بی نهایت خالصانه وزیبا ومحترمانه به کاربران جواب میدن ولی شما...................

مهسا یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:11 ب.ظ

دوست عزییییییییییییییییییییزم
خواهش می کنم از اون شخصی که با استاد محبی نیادر ارتباط هستن وبا ایشون هماهنگ کردن بخواهین که شماره ای ویا ایمیلی از استاد در اختیار من بگذارنبی نهایت سپاسگزار میشم
خواهش می کنم بی اعتنایی نکنید وجدی بگیرید
ممنون

من اون شخص را پیدا نمی کنم
خانوم من می گم مشکلی نداره هی شما مته رو خشخاش میزارید
اگر مشکلی بود من این فایل ها در وبلاگ نمی گذاشتم

[ بدون نام ] شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:28 ب.ظ

خواهشا پاسخ بدید
چه طوری می تونم با استاد محبی نیا ارتباط برقرار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پس شما چطور با ایشون در ارتباط بودین وفایلای صوتی ایشون روقرار دادین؟؟؟؟؟؟؟؟

به توسط یکی از بچه البته ایشون زحمت کشیدن با استاد هماهنگی کردن من مستقیما با ایشان در تماس نیستم

[ بدون نام ] شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:42 ق.ظ

سلام خواهش می کنم پاسخم روبدین
می تونید فایل صوتی تجارت استاد محبی نیا روهم در سایت قرار بدین؟؟؟؟؟؟؟؟؟
البته نه خیلی زود بلکه تا 2-3ماه دیگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
امکانش هست؟؟؟؟؟؟؟؟

نه من فایل صوتی استاد محبی نیا را ندارم

مهدیه جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:46 ب.ظ

آیین دادرسی مدنی محبی نیا دانلود نمیشه فکر کنم فیلتر شده جناب

محمد سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:35 ب.ظ

محمد
شنبه 20 اسفند ماه سال 1390 ساعت 7:53 PM
با سلام .دوستان عزیز من میخواستم دانلود کنم اما آپلود دانلود پاک شده بود
از هر کسی که دانلود کرده خواهش میکنم و تقاضای عاجزانه... دارم که فایل های مدنی و ایین دادرسی مدنی را که دانلود کرده به ایمیل من بفرسته ان شاآلله اجر و پاداش این محبت روزی بهش برسه
new.easy@yahoo.com

ممنون از شما مدیر عزیر فایلها را از سایت دانلود کردم
واقعا تو بلاگتون گل کاشتید دمتون گرم
اما فایل صوتی فن ترجمه 1 شامل 10 قسمت اول و فایل صوتی فن ترجمه 3 شامل 20 قسمت سوم دانلود نمیشه و خطای تایم اوت میده لطف کنین بررسی کنید

صبا سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:15 ق.ظ

سلام خواستم تشکر کنم .سربلند باشید

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:24 ب.ظ

مگه نگفتین استاد مجبی نیا راضی نیستن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خوب چرا جواب آدمونمیدین؟
گیچ شدم

سلام با استاد صحبت کردم مشکل حل شد

ایلیا یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:57 ب.ظ http://hoogog.blogfa.com

با عرض سلام خدمت مدیریت محترم وبلاگ عدالت ..
با تشکر از اینکه امکان دانلود را به تمامی دوستان بزرگوار دادید ...
انشالله که موفق باشید و سال 91 سال پربرکتی برای شما باشد ...
سپاسگذارم

محمد شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:53 ب.ظ

با سلام .دوستان عزیز من میخواستم دانلود کنم اما آپلود دانلود پاک شده بود
از هر کسی که دانلود کرده خواهش میکنم و تقاضای عاجزانه... دارم که فایل های مدنی و ایین دادرسی مدنی را که دانلود کرده به ایمیل من بفرسته ان شاآلله اجر و پاداش این محبت روزی بهش برسه
new.easy@yahoo.com

مجتبی شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:42 ب.ظ

با سلام .دوستان عزیز من میخواستم دانلود کنم اما آپلود دانلود پاک شده بود
از هر کسی که دانلود کرده خواهش میکنم و تقاضای عاجزانه... دارم که فایل های مدنی و ایین دادرسی مدنی را که دانلود کرده به ایمیل من بفرسته ان شاآلله اجر و پاداش این محبت روزی بهش برسه
mojtaba68f@yahoo.com

مبین شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:23 ق.ظ

سلام کاش اون عزیزانی که فایلها رو دانلود کردن آنها رو به ایمیلم بفرستن، ممنون میشم
mj.khalafizadeh@yahoo.com

مهسا جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:50 ب.ظ

من همه فایلایی که دانلود کرده بودم پاک کردم وهرچی نوشته بودم پاره کردم
خیلی ناراحت شدم
نمیشه یه جوری رضایت ایشون رو جلب کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خواهش

مبین جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:59 ب.ظ

سلام ، واقعا" حیف شد فقط تونستم ده تا فایل رو دانلود کنم ، کاش بتونید این مشکل رو حل کنید .از زحمات جنابعالی کمال تشکر را دارم.

سامان جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:35 ب.ظ

سلام
خوبی یه گلایه داشتم جناب رادین در مورد نظرات . شما اصرار دارین به نظر دادن در صورتی که بعضاً جواب نمی دین یا اینکه از همه مهمتر یکی که نظر خصوصی برای شما ارسال کرده شما اون رو هم ذخیره می کنید این به نظرم منطقی نیست اگه به نظر شما منطقی هست این کار پس لطف کنید این یایین کد تصویری قسمت ذخیره مشخصات یا حذف مشخصات رو بردارید ممنون .

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:44 ب.ظ

چرا جوابمونو نمیدین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا فقط نظراتو روسایت قرارمیدین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ای بابا
خسته شدم ازبس سوالمو تکرار کردم

سوال شما خود بخود جواب داده شده صاحب اثر این فایل ها را راضی نبود که من فایل ها را بزارم

محمد نظری جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:37 ق.ظ

سلام خیلی کولاک کردی ان شاء وکالت و ارشد قبول بشی
دمت گرم خیلی مردی

ناصر جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:06 ق.ظ

خیلی مردی. خیلی آقایی خیلی زیاد. دمت گرم کیشی

مهسا پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:39 ب.ظ

سلام
خواهش می کنم به سوالم پاسخ بدید

آیا استاد محبی نیا می دونن وراضی هستن که ما از کلاسای درس ایشون (مجانا وبه طور رایگان) استفاده کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خیالم راحت باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد