عدالت

دانلود کتب حقوقی و مقالات و فایل های صوتی حقوقی

عدالت

دانلود کتب حقوقی و مقالات و فایل های صوتی حقوقی

کارگاه حقوق مدنی 2_دکتر محمدحسین شهبازی


کارگاه حقوق مدنی 2

دکتر محمدحسین شهبازی

تدریس در دانشگاه


با فرمت mp3






نظرات 6 + ارسال نظر
مرضیه یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 05:44 ب.ظ

سلام من چرا نتونستم هیچکدومو دانلود کنم

ghazal چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 01:32 ق.ظ

سلام.من فایل صوتی مدنی ۲اموالو مالکیت دکتر هاشمی و دکتر تقی زاده رو میخوام اما پیدا نمیشه

رضا سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 07:16 ب.ظ

سلام صدا بسیار ضعیفه

اصغر پنج‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 07:48 ب.ظ

با سلام میخاستم اگه دوستان محبت کنن یه آدرس سایت برام بفرستن تا فایل صوتی تدریس مدنی ۴ دکتر شهبازی رو دانلود کنم

م.س یکشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 10:50 ب.ظ

سلام و وقت بخیر عرض میکنم خدمت شما بزرگوار و تشکر میکنم از حسن نظر جنابعالی و دوم اینکه بنده متاسفانه نمیتونم مدنی 2 و 6 رو دانلود کنم . لطفا راهنمایی بفرمایید . با احترام مجدد

م.ک یکشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 03:37 ق.ظ

سلام
خدا خیرتون بده
هم شما و هم استاد رو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد