عدالت

دانلود کتب حقوقی و مقالات و فایل های صوتی حقوقی

عدالت

دانلود کتب حقوقی و مقالات و فایل های صوتی حقوقی

کارگاه حقوق مدنی 4 (مسولیت غیر قراردادی)_دکتر دلاور برادران


کارگاه حقوق مدنی 4 (مسولیت غیر قراردادی)

دکتر دلاور برادران

 بهمن 1400

 در 11 جلسه 

مدت تدریس 10 ساعت


با فرمت mp3


 



نظرات 20 + ارسال نظر
علی پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 03:58 ب.ظ

اگه امکان داره نکات موسسه داد آفرین رو برای من هم بفرستین
ممنونم

سحر سه‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 05:28 ب.ظ

سلام.اگه لطف کنید نکاتو به ایمیلم بفرستید ممنون میشم

samir دوشنبه 20 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:16 ق.ظ

salam lotf mikonid nokat azmoon 10 13 14 baraye man beferestid khoda kheireton bede

maryam دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:56 ب.ظ

سلام دوستان ازتون خواهش می کنم سوالات ونکات ازمونها رو برام ایمیل کنید چون واقعا شرابطش رو ندارم که برم تهران دستم هم به جایی بند نیست بد جور کلافه شدم اگه کمکم کنین خوشهال میشم.

www.m.hosseinzadeh@yahoo.com

maryam دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:46 ب.ظ

اگه میشه از دوستان خواهش می کنم سوالات و نکات رو برام ایمیل کنید
www.m.hosseinzade20@yahoo.com

maryam دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:42 ب.ظ

خیلی ممنون از لطفتون. خواهشا اگه میشه سوالات ازونها و نکاتش را برام ایمیل بزنید. چون واقعا توان این رو ندارم که برم تهران واین ازمونها رو تهیه کنم.

مصومه دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 03:17 ب.ظ

فاطمه
جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:51 ب.ظ
سلام خسته نباشید. یه خواهشی ازتون دارم که این نکات رو تا آخرش بذارید ماها که شهرستانیم و امکانات تهران رو نداریم باید چیکارکنیم؟ این در حالیه که همه سوال یکسان هم امتحان میدیم این انصاف نیست... ازتون میخوام که اگه موسسه جلوی این کار رو هم گرفت برای بچه ها ایمیل کنید ما واقعا به این نکات نیاز داریم تا تازه یکم هم سطح بشیم. ممنون و درود برشما .. موفق باشید خدا خیرتان دهد.

siavash شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:17 ق.ظ

این آدرس من است دوستان
karimisiavash783@yahoo.com

siavash سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:42 ق.ظ

سلام من آزمون ها رو لازم دارم اگه کسی آزمون ها رو داره خواهشا برام بفرستین. از آزمون 6 به بعد رو من ندارم دوستان.

هانیه شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:59 ب.ظ

salam.khaste nabahid.agar nokat ro baramon mail bezanid ke dige moasese motevajeh nemishe khaheshan baramon mail bezanid.mamnoon

محسن پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:21 ق.ظ

باسلام
باتشکراز زحمات شما در صورت امکان نکات ازمون را برایم ایمیل کنید. ومن الله توفیق

ندا چهارشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:48 ب.ظ http://www.blackwhite365.blogfa.com

سلام
میشه یه برنامه ریزی درسی هم برای کنکور ارشد بذارین.
ممنون میشم.

ساناز دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:51 ب.ظ

سلام
لطفا ادامه ازمون ها را نیز در سایت قرار دهید

هانیه جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 07:50 ب.ظ

سلام لطفا بقیه سوالات رو هم بذارید.خواهش میکنم برام میل بزنید.

محمدرضا یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:02 ب.ظ

سلام
خواهشمندم سوالات ازمون موسسه داد افرین را در سایت قرار داده یا برای اینجانب ایمیل نمایید .

مهرداد شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:21 ب.ظ

سلام.فقط میخوام بگم ایول.چیز دیگه ای ندارم که بگم.دمت گرم.سوالا اگه بود محشر بود اما همینم خداییش جای تشکر داره.خیر ببینی ایشالا

مهرداد چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:56 ب.ظ

سلام.واقعا ممنونم از تلاشتون.سپاسگذار و دعاگو.تا اخرش بذارید

داود سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:00 ب.ظ

سلام و خسته نباشید
لطفا و در صورت امکان سوالات آزمونها را هم در سایت قرار دهید.
خیلی ممنون

ehsan جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:27 ب.ظ

سلام و خسته نباشید
لطفا و در صورت امکان سوالات آزمونها را هم در سایت قرار دهید.
خیلی ممنون

فاطمه جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:51 ب.ظ

سلام خسته نباشید. یه خواهشی ازتون دارم که این نکات رو تا آخرش بذارید ماها که شهرستانیم و امکانات تهران رو نداریم باید چیکارکنیم؟ این در حالیه که همه سوال یکسان هم امتحان میدیم این انصاف نیست... ازتون میخوام که اگه موسسه جلوی این کار رو هم گرفت برای بچه ها ایمیل کنید ما واقعا به این نکات نیاز داریم تا تازه یکم هم سطح بشیم. ممنون و درود برشما .. موفق باشید خدا خیرتان دهد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد