عدالت

دانلود کتب حقوقی و مقالات و فایل های صوتی حقوقی

عدالت

دانلود کتب حقوقی و مقالات و فایل های صوتی حقوقی

کارگاه کارآموزی قضایی_دکتر دلاور برادران

کارگاه کارآموزی قضایی دکتر دلاور برادران مدت تدریس: 10 ساعت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر سال 1401_1402


کارگاه کارآموزی قضایی

دکتر دلاور برادران

مدت تدریس: 10 ساعت

دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر

سال 1401_1402


با فرمت mp3

 

کارآموزی قضایی_دکتر دلاور برادران_جلسه 1_کلیات

کارآموزی قضایی_دکتر دلاور برادران_جلسه 2_دعوای تصرف عدوانی

کارآموزی قضایی_دکتر دلاور برادران_جلسه 3_دعوای خلع ید

کارآموزی قضایی_دکتر دلاور برادران_جلسه 4_دعوای الزام به تنظیم سند رسمی

کارآموزی قضایی_دکتر دلاور برادران_جلسه 5_دعوای الزام به تنظیم سند رسمی-تحویل ملک-وجه التزام

کارآموزی قضایی_دکتر دلاور برادران_جلسه 6_دادخواست استرداد وجه قرض

کارآموزی قضایی_دکتر دلاور برادران_جلسه 7_دعوای کشف مستحق للغیر درآمدن مال

کارآموزی قضایی_دکتر دلاور برادران_جلسه 8_رای دعوای کشف مستحق للغیر درآمدن مال


جزوه کارآموزی قضایی_دکتر دلاور برادران_۴۰۲-۱۴۰۱


نظرات 18 + ارسال نظر
امیر دوشنبه 3 آبان‌ماه سال 1400 ساعت 01:42 ب.ظ

برادر چرا تبلیغارو میریزی تو لینک دانلودا

علی دوشنبه 26 آبان‌ماه سال 1399 ساعت 08:03 ق.ظ

سلام
با تشکر از سایت مفیدتون و ممنون از زحماتتون
متاسفانه لینک دانلود مشکل داره و نمیشه دانلود کرد

نگار دوشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1399 ساعت 11:15 ب.ظ

سلام
من هر کار کردم نمی تونم جزوات و دانلود کنم میشه راهنمایی کنید
ممنونم

حسین سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 04:10 ب.ظ

با سلام.با تشکر فراوان از جزوه فن ترجمه زبان .انشاء اله که خدا جزای خیر بهتون عطا فرماید.

Razmara چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1395 ساعت 11:57 ق.ظ

از خداوند بزرگ آرامش و سلامتیه همیشگی رو برای ایشون خواستارم. از شما هم ممنونم که جزوه های ایشون در اختیارمون قرار میدید.

شهروند چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 04:13 ب.ظ

در حال حاضر من دانشجوی دکتر آموخته هستم و کلاسهای ایشون رو یکی از موهبت های زندگی ام می دونم.
ولی متاسفم از اینکه برخی از دوستان به سرقت مطالب می پردازند!!

Ehsankhorsand جمعه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 09:56 ق.ظ

با سلام خدمت شما دوست عزیز
هر کاری میکنم دانلود نمیشه لطف میکنین یه بررسی کنین
یا اگه میشه بفرمایین چیکار کنم تا بتونم دانلود کنم .ممنون میشم
سپاسگزارم

sonia چهارشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 04:39 ب.ظ

سلام. من توی کلاس دکتر آموخته شرکت کردم اما چون تعداد دانشجویان زیاد بود دید کافی نداشتن و نمی تونستم همه چیو بنویسم
ازتون واقعا ممنونم بابت این فایل کامل و عالی
امیدوارم یه روزی چیزیو که فکر به دست آوردنشو نمی کنید به دست بیارید
بازم ممنونم

ناشناس پنج‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 02:40 ب.ظ

سلام من امروز فایل های صوتی رو دانلود کردم که چهار تا بود امکانش هست بقیه جلسات رو هم بگذارید ؟ ممنون میشم

... جمعه 2 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:19 ب.ظ

سلام. من اصولا هیچ وقت توی قسمت نظرات شرکت نمیکنم . ببین چقدر کارت برام مهم بوده که دارم نظر میدم . واقعا از لطفت ممنونم. چون خیلی دلم میخواست تو این کلاس ها شرکت کنم ولی متاسفانه بودجه اش نداشتم. از لطفت بسیار سپاسگزارم و امیدوارم خدا برات جبران کنه.

ممنون از شما دوست عزیز

ali چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:18 ق.ظ

سلام . باید از شما و وبلاگ فوق العاده تون تشکر کنم . امیدوارم همیشه موفق باشید. بعدا می خواستم ازتون خواهش کنم که قسمت های بعدی این جزوات مربوط به آقای آموخته را هم فراهم کنید. واقعا ازتون سپاسگزار خواهم شد.
خوشبخت باشید

حقوقی سه‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:56 ق.ظ

سلام یه سوال؟
درخصوص آ.د.م استادمحبی نیا؟
1فایل صوتی ایشون جاافتاده.اگه دارید اونو قرارمیدید؟
قسمت مربوط به قرارهای قاطع تا سر واخواهی.
امکانش هست؟

سلام دوست عزیز
من همین این فایل ها داشتم و در سایت قرار دادم و قسمتی که میگید را ندارم

مجتبی یکشنبه 28 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:59 ب.ظ

سلام
ازتون ممنونم

sakha یکشنبه 28 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:17 ق.ظ

سلام مدتهاست به دنبال جزوه دست نویس دکتر آموخته هستم .حالا که پیدا کردئم دانلود نمی شه لطفا راهنمایی ام کنید.

سلام لینک دانلود مشکلی نداره

علی شنبه 27 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:32 ب.ظ

با سلام
بقیه جزوه دکتر شهبازی چی شد ؟ مدنی

حقوقی شنبه 27 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:34 ب.ظ

سلام
واااااااااااااااای
خیلی ممنون متشکرم
از آقای محبی نیا وجزوه های ایشون چه خبر؟
خبری ندارید؟؟؟؟

کسی که قرار بود بقیه جزوه برام ارسال کنه خبری ازش نیست

عطار شنبه 27 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:07 ب.ظ

سلام
میخواستم بدونم ترجمه کتاب متون حقوقی essentail contrat law دارید؟؟؟

سلام نه ندارم

دینا شنبه 27 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 03:27 ب.ظ http://parnian52.parsiblog.com

باسلام و تشکر از وبلاگ خوبتون ، من فارغ التحصیل رشته زبان انگلیسی ام و استاد محترم آقای آموخته یکی از اساتید گرانقدر اینجانب بوده و در امر ترجمه خودم را مدیون ایشان می دانم خیلی اتفاقی دنبال سایتی از ایشون بودم که به فایل های صوتی استاد برخوردم ولی متاسفانه هر کاری می کنم نمیتوانم آنها را دانلود کنم خوشحال میشم منو راهنمایی کنم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد