عدالت

دانلود کتب حقوقی و مقالات و فایل های صوتی حقوقی

عدالت

دانلود کتب حقوقی و مقالات و فایل های صوتی حقوقی

کارگاه حقوق قراردادها(مدنی 3)_استاد امیرحسین رزاززاده

کارگاه حقوق قراردادها(مدنی 3)_استاد امیرحسین رزاززاده

کارگاه حقوق قراردادها(مدنی 3)

استاد امیرحسین رزاززاده

سال تهیه: 1399

با فرمت mp3
    



نظرات 50 + ارسال نظر
پوریا چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1398 ساعت 10:46 ق.ظ

ممنون از سایت عالیتون

samira چهارشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 11:56 ب.ظ

متشکرم

مانیان سه‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 09:13 ق.ظ

عالی بود

رامین پنج‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 07:00 ب.ظ

سلام
من فایل صوتی کامل مدنی استاد محبی نیارو لازم دارم لطفا راهنمای کنید چطور تهیه کنم

سحر سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 05:25 ب.ظ

سلام ممنون از سایت خوبتون
ببخشید لینک دانلود فایل 3 دانلود خراب هست الطفات بفرمایید اصلاحش کنید با تشکر

لینک ها سالم هستند

سحر جمعه 4 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 08:33 ق.ظ

ممنون از سایت خوبتون.دو جلسه از مدنی رو گوش کردم عالی بود ممنون.فقط فایل 3 دانلود نمیشه خراب هست اگر ممکنه اصلاحش کنید ممنون

سروش سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:21 ق.ظ http:/:///law-radin.blogsky.com

با تشکر از سایت خوبتون واقعا کارتون عالی اگه میشه لینک دانلود فایل های مدنی استاد محبی نیا خراب شده از شما خواهشمندم که نسبت به رفع اشکال اقدام فرمایید

نیوشا دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:23 ق.ظ

سلام
من خیلی از فایلهارو دانلود کردم اما هنوز نه فایلهای صوتی رو گوش کردم نه متنی ها را خوندم فقط میخوام بدونم ایا اساتیدی که جزوات یا فایل صوتی انها رو گذاشتید راضی هستند؟ایا اینکه بعضی ها باچه هزینه های بالایی کلاس ها رو در موسسات شرکت میکنن راضی هستند ما رایگان جزوات را دانلود کنیم؟ از نظر شرعی مشکل نداره؟ با تشکر

meysam جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:31 ب.ظ

سلام و تشکر از زحمات شما
اگه فایل صوتی استاد محبی نیا برای تجارت رو دارید لطفا برای دانلود بذارید

سوال از اقاحامد یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:22 ب.ظ

میشه بگیدکجاهاش ایرادداره؟؟؟؟؟؟؟؟
منم این فایلاروگوش دادم
ممنون

سحر چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:03 ب.ظ

آقا واقعا یه دنیا ممنووووووووووووووووووووون.اگر کسی جزوه های دادآفرینو داره راهنمایی کنه از کجا آپلود کنیم

حامد دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:30 ب.ظ

سلام
ازسایت خوبتون ممنون.
مدنی استاد محبی نیا اصلا خوب نیست خیای اشتباه داره فاجعه است

روزبه جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:27 ب.ظ

امیدوارم به تمام آرزوهاتون در این دنیا و اون دنیا برسین. ممنون از طبع بزرگتون...

1369 پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:14 ب.ظ

دستتون درد نکنه.امیدوارم دلسوزی شما بی پاداش نمونه! با اینکه فایلها کامل نیستن ولی بازهم خیلی کمک کننده هستن.لطفا به کارتون ادامه بدین!بازهم ممنون

حسن چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:18 ب.ظ

آجرک الله- انشاالله هرچی میخوایین خدا بهتون بده

1992 پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 06:05 ق.ظ

سلام.شما اقای محبی نیا رو میشناسین؟ایشون کجا تدریس میکنن ؟چه جوری میشه با استاد تماس گرفت؟اگه میشه جوابمو بدین؟jurist1992@yahoo.com

سلام من ایشان را نمی شناسم

سعید وطن خواه دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:31 ق.ظ

اگه امکانش هست فایل های صوتی رو بر اساس درس مثلا مدنی 1 جدا
مدنی 2 جدا آپلود کنید با تشکر

mb شنبه 17 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:25 ب.ظ http://yahoomail.com

با سلام و وقت بخیر از شما تقاضا دارم مرا راهنمایی کنید چگونه فایل صوتی ایین دادرسی مدنی را دانلود کنم خدا مشکل شما را حل کند که مشکل این قشر کم درامد را حل می کنید با تشکر از شما...

رضا سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:28 ب.ظ

واقعا دستتون درد نکنه عالب بود

بهنود یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:54 ب.ظ

سلام و تشکر

قسمت ۱۰ مربوط به مدنی ۵ حقوق خانواده است که ناقص می باشد در فایل ۱۵ و ۱۶ هم در مورد ارث هستند که باز ناقص می باشند لطفا ارث و وصیت را کامل نمایید. من به همه آنها گوش دادم و به نظرم خیلی عالی هستند و به همه توصیه می کنم که مثل یک دانشجو سر کلاس بنشینند و کوش داده و یادداشت برداری نمایید . برای من ۲ ماه طول کشید با روزی ۴ ساعت مطالعه دقیق تا مطالب مدنی را با فایلهای صوتی تمام کنم .

موفق باشید

سلام به شما دوست خوبم
متاسفانه فکر کنم استاد بعضی از مطالب را به دلیل کمبود وقت نادیده گرفته است فایل کامل این دروس در دست رس نیست

niaz دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:19 ب.ظ

besyar alii
mamnoon
in pakage haye kamel kheylii khuband
age baraye sayere doroos ham betunid hamchin kari bokonid alii mishe
darshaii mesle tejarat osool fegh a.d.k jaza omoomi va ekhtesasii
mamnoon

فرشید یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:25 ق.ظ

سلام میخواستم ازتون تشکر کنم.تا حالا وبلاگی به این پر محتوایی ندیدم خیلی عالیه مخصوصا فایلهای صوتی که خیلی به دردم خورد.سپاسگزارم/پایدارباشید

مرجان شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:57 ق.ظ

سلام .واقعا خسته نباشید وبلاگ بسیار پر محتوایی دارید .اما متاسفانه امروز هر چه قدر که برای دانلود فایل صوتی حقوق مدنی سعی کردم لیست دانلود باز نمیشد .اگر دوباره این قسمتو چک کنید ممنون میشم.

فایل ها مشکلی ندارند شاید ترافیک سایت که فایل ها را آپلود کردم شلوغ باشه که در این صورت شما چاره ای ندارید جز اینکه در یک وقت دیگر برای دانلود فایل ها اقدام کنید

فرشید پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:01 ب.ظ http://blogsky.com

سلام من عضو هستم ولی نمیشه دانلود کرد لطفآ راهنمایی کنید ممنون

[ بدون نام ] شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:56 ب.ظ http://BAFY1357@YAHOO.COM

با عر ض سلام و تشکر از شما و استاد گرامی که به ما عیدی به این با ارزشی دادید
تشششششششششکککککککررررررررررر

حجت الله موسی پور جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:12 ق.ظ

با عرض سلام و ادب


امیدوارم که سال پرباری را پشت سر گذاشته باشید و سال نو را هم با موفقیت های بیشتر اغاز کنید . اول از اینکه در سال 90 شما با ارائه مطالب خوب حقوقی خدمت بزرگی به علاقه مندان رشته حقوق روا داشتید از جانب همه از شما تشکر می کنم . دوم یه خواسته از شما دارم اگر برای شما امکان دارد فایل های صوتی حقوق تجارت را هم اپلود نمایید .

با ارزوی بهترین ها برای شما

مرسی از شما
دوست عزیز فایل تجارت 1 و 2 را ندارم اگر دست رسید حتما آپلود می کنم

نادریا پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:19 ق.ظ

سلام آقا رادین یه جزوه کامل از اصول فقه ۱و۲ برای امتحان قضاوت می خام اگه بذارید ممنون می شم

ندارم

ali دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:47 ب.ظ

آقا دمت گرم و ممنون از استاد

[ بدون نام ] دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:03 ب.ظ

سلام

بسیار ممنون و متشکر از الطاف شما و استاد گرامی .

عباس دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:57 ق.ظ

رادین جون فدات یه فکری هم واسه جارت۱و۲بکنی عالی میشه

مهسا یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:16 ب.ظ

سلام
توروخدا منو از سردرگمی نجات بدید!!!!!!!!!!
بالاخره میتونیم فایلای مدنی ودادرسی مدنی استاد محبی نیارودانلود کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
امااگه این استاد ناراضی باشن اصلا درست نیست وارزش دردسر نداره
کمکم کنید
چه کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام با استاد صحبت کردم مشکل حل شد

محمد نظری یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:20 ب.ظ

سلام ان شاء الله هر چه میخواهی خدا بهت بده
بازم ممنون

ایلیا یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:56 ب.ظ http://hoogog.blogfa.com

با عرض سلام خدمت مدیریت محترم وبلاگ عدالت ..
با تشکر از اینکه امکان دانلود را به تمامی دوستان بزرگوار دادید ...
انشالله که موفق باشید و سال 91 سال پربرکتی برای شما باشد ...
سپاسگذارم

[ بدون نام ] شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:59 ب.ظ

سلام .دوستان عزیز من میخواستم دانلود کنم اما آپلود دانلود پاک شده بود
از هر کسی که دانلود کرده خواهش میکنم و تقاضای عاجزانه... دارم که فایل های مدنی و ایین دادرسی مدنی را که دانلود کرده به ایمیل من بفرسته ان شاآلله اجر و پاداش این محبت روزی بهش برسه
BAFY1357@YAHOO.COM

ایلیا شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:09 ب.ظ http://hoogog.blogfa.com

سلام دوستان بزرگوار ...
آدرس وبلاگ بنده hoogog.blogfa.com هست اما در مورد فایل صوتی دروس مدنی و آدم ای کاش از مدیریت محترم وبلاگ عدالت که انصافاً وبلاگ پرمحتوا و عالی دارند تقاضا و اجازه دانلود نمائید نه بنده ...
با تشکر از مدیریت محترم وبلاگ عدالت و ای کاش در مورد دانلود سخت گیری نفرمائید و اجازه دانلود فایل های صوتی را به همه دوستان بدهید نه اینکه فقط کسانیکه عضو باشند و کامنت بدهند و ...
بازهم ممنون و سپاسگذار از وبلاگ پرمحتوایتان ...

[ بدون نام ] شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:24 ب.ظ

سلام
دوست عزیزی که با آیدی ایلیا نظر داده میشه خصوصی با ایشون ارتباط برقرار کنم آیدی داره به من بده .ممنون ایلیا

[ بدون نام ] شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:39 ب.ظ

با سلام .دوستان عزیز من میخواستم دانلود کنم اما آپلود دانلود پاک شده بود
از هر کسی که دانلود کرده خواهش میکنم و تقاضای عاجزانه... دارم که فایل های مدنی و ایین دادرسی مدنی را که دانلود کرده به ایمیل من بفرسته ان شاآلله اجر و پاداش این محبت روزی بهش برسه
mojtaba68f@yahoo.com

مریم شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:51 ق.ظ

سلام
خواهش میکنم مشکل فن ترجمه ترم ۳ دکتر آموخته رو برطرف کنیدددددددددددددد
لاقل بگین چطوری میتونم گیر بیارمممممممممممم
شما تهران هستید؟
من به این فایلها شدید نیاز دارم

دوست عزیز شما باید در سایتی که من فایل ها را آپلود کرم ثبت نام کنید بعد شروع به دانلود فایل ها کنید

حجت الله موسی پور شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:17 ق.ظ

سلام دوستان امیدوارم که خوب باشید . من نتونستم حقوق مدنی را دانلود کنم . من یک خواهش از انهایی دارم که فایل را تمام دانلود نموده اند .و ان اینکه از ممکنه انو برام بفرستن . بسیار ممنون و متشکر
ادرس ایمیل من : HOJAT_MOUSAPOUR@YAHOO.COM

وحید جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:44 ب.ظ

سلام من هم دو جلسه مدنی رو دانلود کردم. ایشالله که راضی باشه و خدا حفظش کنه استاد رو البته فایل صوتی استاد شهبازی رو دارم و دارم استفاده می کنم.ولی در کل از کاری که جناب رادین کردن خوشحال شدم هر چند که من نمی دونستم قبلاً اجازه این کار رو گرفته بودن یا نه ولی در هر صورت کارشون خوب بود.

پ جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:45 ب.ظ

درود
اگه یکی بخواد خصوصی با شما تماس بگیره باید چیکار کنه؟ممنون

ایلیا جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:02 ب.ظ

سلام دوست بزرگوار .. ما که با صلوات بر این بزرگوار 20 جلسه را دانلود کردیم .. ای کاش این 6 جلسه را می گذاشتید تا ما که دانلود کردیم بتوانیم استفاده کنیم و دهای خود را پشت سر شما و استاد بزرگوار داشته باشیم ..

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:49 ق.ظ

سلام حاجی چه شد فایل ها هنوز آپدیت نشد؟ما منتظریم درست درد نکنه

محمد نظری چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:25 ب.ظ

سلام شما خیلی فعال هستید دستتون درد تکته

محمد چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:09 ب.ظ

سلام خیلی ببخشید بنده به نوشته شما که کل مدنی استاد محبی نیا در 26 جلسه است توجه نکرده بودم
بازم خیلی ممنون

[ بدون نام ] چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:04 ب.ظ

سلام راستی استاد محبی نیا فایل صوتیش کل مدنی هست؟بابت زحمت خیلی خیلی خیلی ممنون

بله کل مدنی هست در 26 جلسه

محمد چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:51 ب.ظ

سلام آقای رادین اگر لطفی کنید بقیه مدنی2-4-5-8 فایل صوتی کامل کنید خیلی ممنون میشم
متشکرم

مریم چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:09 ق.ظ

با سلام
تشکر میکنم از سایت بسیار خوبتون
متاسفانه من تو دانلود فایلهای صوتی فن و ترجمه دکتر آموخته دچار مشکل شدم
ترم 1 و ترم 2 رو خوشبختانه دانلود کردم ولی متاسفانه هرچقد تلاش میکنم ترم 3 نمیتونم دانلود کنم خواهش میکنم راهنماییم بفرمایید من چیکار کنم من به این فایلها شدیدا نیازمندم
از توجهتون ممنون

حسین سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:45 ب.ظ

سلام من نمی توانم ایین دادرسی رادانلود کنم لطفا راهنمایی کنید

رضا سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:45 ب.ظ

سلام دوست عزیز
از اینکه به قراردادن فایلهای صوتی استاتید حقوق در سایتتان باعث می شوید تمام بچه های حقوقی که قصد شرکت در آزمونهای ارشد وکالت دارند ازنظر سطح علمی بالاتر بروند ممنونم.الطفات بفرمایید اگر از اساتیددیگری هم مطالب مخصوصا جزوات کلاسی موجود هست آپلود بفرمایید ممنون می شم.

بزودی درست خواهد شد کمی صبر بفرمایید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد