عدالت

دانلود کتب حقوقی و مقالات و فایل های صوتی حقوقی

عدالت

دانلود کتب حقوقی و مقالات و فایل های صوتی حقوقی

کتاب صوتی حقوق مدنی تعهدات_دکتر سید حسین صفایی


کتاب صوتی حقوق مدنی تعهدات

دکتر سید حسین صفایی 

فرمت فایل PM3
 



نظرات 19 + ارسال نظر
رضا دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 02:30 ب.ظ

ممنون هم از شما هم استاد گرامی بخاطر به اشتراک گذاشتن این فایل ها .

sanaz شنبه 25 دی‌ماه سال 1395 ساعت 09:37 ب.ظ

سلام،خسته نباشید میشه لطف کنید PDF این بخش گرامر و فن ترجمه هارو به ایمیلم بفرستید،،هر چه تلاش کردم موفق به دانلود نشدم.ممنون میشم،،درضمن در تلگرام گروه یا کانالی ندارین که من عضو بشم؟سپاس

sanaz شنبه 25 دی‌ماه سال 1395 ساعت 09:33 ب.ظ

سلام،خسته نباشید،من نتونستم نه بخش گرامر و نه بخش فن ترجمه رو دانلود کنم،،،لطفا راهنمایی کنید،سپاس

مریم دوشنبه 29 دی‌ماه سال 1393 ساعت 09:47 ق.ظ

Service Temporarily Unavailable

The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.

Additionally, a 503 Service Temporarily Unavailable error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

علی یکشنبه 30 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 12:30 ق.ظ

با سلام دوست عزیز،من جزوه دست نویس فن ترجمه دکتر اموخته رو لازم دارم ولی متاسفانه دانلود نمیشه میشه خواهش کنم به ادرس ایمیلم فایل پی دی اف رو ارسال بفرمایید
ممنونم

Ali پنج‌شنبه 13 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 06:39 ب.ظ

با سلام من جزوه دست نویس فن ترجمه دکتر اموخته رو خیلی لازم دارم ولی متاسفانه دانلود نمیشه میشه خواهش کنم به ادرس ایمیلم فایل پی دی اف رو ارسال بفرمایید
ممنونم

علی پنج‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:43 ق.ظ

با سلام من دانلود پی ید اف دکتر اموخته رو خیلی لازم دارم ولی متاسفانه دانلود نمیشه میشه خواهش کنم به ادرس ایمیلم فایل پی دی اف رو ارسال بفرمایید
ممنونم

سپیده یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:54 ق.ظ

سلام میشه فایال ترجمه گرامر و تافل را به آدرس ایمیلم بفرستید مرسی

s پنج‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:38 ب.ظ

سلام لطفا برای من هم ایمیل کنید با کتاب مود مخدر

غلیرضا جمعه 26 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 05:56 ب.ظ

سلام در قسمت دانلود جزوه دانلود گرامر زبان انگلیسی دکتر آموخته مشکل وجود دارد در صورت امکان لینک را برای من ایمیل نمایید.

با تشکر

یوسف پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:23 ب.ظ

سلام
دامین davvas دیگر وجود ندارد. میشه لطفاً برای بنده ایمیل کنید.
ممنون.

امیر پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 05:35 ب.ظ

سلام تشکر از زحماتی که میکشید من موفق به دانلود نمیشم میشه آدرس pdf رو بدید

آیت چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:51 ب.ظ

سلام دوست عزیز
واقعا ازت سپاسگزارم بابت این همه تلاش.واقعا کمک بزرگی به بچه های حقوقی میکنی.
میخواستم اگه ممکن باشه فایلای صوتی قانون تجارت.جزای جدید و آ.د.م رو هم برامون بزاری.
ضمنا من برنامه آزمونهای مجد و لوح حقو دارم اگه به دردت میخوره میتونم برات بفرستم.
مراقب خودت باش دوست عزیز.

shahbazi سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:18 ب.ظ

سلام خوب هستید من روی دانلود کلیک می کنم ولی هیچی ظاهر نمیشه،امکان داره اونا رو به ایمیلم ارسال کنید خیلی ممنون میشم ازتون

دوست جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:07 ب.ظ

با سلام من دانلود پی ید اف دکتر اموخته رو خیلی لازم دارم ولی متاسفانه دانلود نمیشه میشه خواهش کنم به ادرس ایمیلم فایل پی دی اف رو ارسال بفرمایید
ممنونم

سلام به شما
حتما انجام می دم

علیرضا جمعه 14 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:36 ق.ظ

سلام
فایلهای این قسمت و چند قسمت دیگر اصلا دانلود نمیشه روی هر گزینه ای که دانلود میکنی به صفحه ماقبل برمیگردد

abolfazl چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:30 ق.ظ

عالی بود عزیز وظیفه بود تشکر کنم از زحماتت

صمدی سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:47 ق.ظ

وقتی روی لینک کلیک می کنم هیچ عملی انجام نمیشه و میگه دچار خطا شده

صمدی دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:43 ب.ظ

ضمن تشکر لینک تمامی فایل این پست و پست قبل مشکل داره لطفا تصحیح بفرمائید

سلام
لینک دانلود سالم هستند
می خوام بدونم شما موقع دانلود با چه خطایی مواجه میشوید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد